Sıkça Sorulan Sorular

Anasayfa » Sıkça Sorulan Sorular

MOBiLKASK TR +EK Garanti Hizmeti

 
Hangi Cihazlara MOBiLKASK alabilirim ?
 

İkinci el, Sıfır ve Yurtdışından getirmiş olduğunuz sağlam çalışır vaziyette olan cihazlara MOBİLKASK +EK Servis Garanti Paketi alabilirsiniz.

Daha önce MOBiLKASK Servis Noktalarında Tamir görmüş ve çalışır durumda sağlam cihazlara da MOBiLKASK alabilirsiniz.

 
Nasıl Aktivasyon yapabilirim ?
 

Aktivasyon işleminizi dilerseniz Tüm Türkiye de şubelerimizden veya Online İşlem Merkezimizden yapabilirsiniz.

Bu işlemleri yapabilmek için sizden istenenler;
* Kimlik Ön yüz foto
* Sözleşme Ön yüz foto
* Cihaz imei açık Ön yüz ve arka yüz kılıfsız ve kaplamasız foto

 
Ödeme nasıl yapılıyor ?
 

Ödemenizi online yapmak için size uygun paketi seçip dilerseniz kredi kartınızla 12 ay taksitle ve havale/EFT ile sağlayabilirsiniz,

Şehrinizde bayilerimize gidip güvenle elden de ödeme sağlayıp hizmet alabilirsiniz.

 
Arıza durumunda yapılması gerekenler ?
 

Öncelikle arıza durumunuzu 5 iş günü içinde tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir, Online İşlem merkezinden arıza kaydınızı oluşturup onay aldıktan sonra Şehriniz de size en yakın bayimizi ziyaret edip 2 saat içinde arızalı cihazını MOBiLKASK Garantisin de ücretsiz tamir ettirebilirsiniz.

 
Neleri kapsar ?
 

* Yere Düşürme
* Ekran Kırılması
* Sıvı Teması
* Şarj Sorunları
* Şebeke Arızaları
* Ezilme – Kırılma
* Ana Kart arızaları
* Ses sorunları
* Pil Sorunları
Yılda 2 kez ücretsiz servis desteği

 
En yakın Teknik Servisler ?
 

Size en yakın bayimize ulaşmak için Tıklayınız.